ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
عضویت در سرویس خبری
نام :   
ایمیل :   
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 572273
 بازدید امروز : 215
 کل بازدید : 2413517
 بازدیدکنندگان آنلاين : 7
 زمان بازدید : 0/0938
اخبار > برگزاری «کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین بازاریابی و غرفه داری در نمایشگاه تجاری» در مرکز رشد فناوری دانشگاه


نسخه چاپي      ارسال به دوست    

     برگزاری «کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین بازاریابی و غرفه داری در نمایشگاه تجاری» در مرکز رشد فناوری دانشگاه

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، با آغاز سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و اهمیت حضور واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ملی، در راستای آموزش و آشنایی شرکتهای مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه با روش های نوین بازاریابی و تبلیغات در نمایشگاه ها، در 26 فروردین ماه، کارگاه آموزشی آشنایی با روشهای نوین بازاریابی و غرفه داری در نمایشگاه های تجاری- با اولویت نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور مدیران واحدهای فناور و کارشناس مرکز رشد برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی یک روزه که توسط مهندس حامد جهانشاهی برگزار شد، فناوران با نحوه تبلیغات، بازاریابی، چیدمان غرفه، روشهای مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان نمایشگاهی آشنا شدند و تجربیات خود را تبادل نمودند.

دکتر محمدصادق ولی پور مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه در رابطه با برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: در دنیای امروز، برگزاری نمایشگاه‌ها یک امر لازم و ضروری به حساب می‌آید که مهمترین علل آن تغییرات روزافزودن تکنیک، ظهور کالاهای جدید، متنوع بودن کالاها، عدم آشنایی مصرف‌کننده توام با رقابت شدید و نامطلوب تولید‌کنندگان و... می باشد. تولیدات و محصولات شرکت های دانش بنیان احتیاج به شناسایی کالا به مصرف کننده دارد. این امر با نشان دادن کالا در نمایشگا‌‌ه‌ها انجام می‌گیرد. که مرکز با برگزاری دوره آموزشی درصدد است فناوران را با نحوه حضور در نمایشگاهها آشنا نماید.


       

 

گروه خبری :اخبار تصویری    يکشنبه ١٠ ارديبهشت ١٣٩٦ ساعت :١٤:٤٨     تعداد نمایش:87    کد خبر:٧٤٩






.Copyright © 2015 Semnan University Science & Technology Park.  All rights reserved