ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
عضویت در سرویس خبری
نام :   
ایمیل :   
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 630306
 بازدید امروز : 166
 کل بازدید : 2594706
 بازدیدکنندگان آنلاين : 7
 زمان بازدید : 0/0937
اخبار > کارگاه آموزشی بازاریابی برپایه علم عصب شناسی


نسخه چاپي      ارسال به دوست    

     کارگاه آموزشی بازاریابی برپایه علم عصب شناسی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در راستای توانمند سازی شرکتهای دانش بنیان مستقر در مرکز رشد در زمینه بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان، روز دوشنبه 1 خرداد ماه، کارگاه آموزشی بازاریابی برپایه علم عصب شناسی با حضور جمعی از مدیران واحدهای فناور و مهندس علی برقی مدرس کارگاه آموزشی در سالن جلسات مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان برگزار گردید.

 در این کارگاه مهندس برقی به روش های مدرن تبلیغات و جذب مشتری و روش های بازاریابی موفقیت آمیز و حرفه ای اشاره کردند و شیوه های نوین مذاکره از دیدگاه نورومارکتینگ، نحوه ایجاد برندسازی حرفه ای، روش های ایجاد انگیزه برای شروع بازاریابی و ادامه مسیر موفقیت با تکنیک های نورومارکتینگ، روش های تبلیغات هدفمند با کمترین هزینه و بیشترین تاثیر را به منظور آشنایی فناوران با روش های بازاریابی مدرن و افزایش فروش محصولات دانش بنیان بیان نمودند.

در پایان دکتر ولی پور، مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه، تأکید نمود: مسلما در دنیای امروز بازاریابی سنتی دارای نقاط ضعف بوده و فناوران و تولید کنندگان لازم است با روش های بازاریابی مدرن از جمله نورو مارکتینگ آشنا شوند و از تکنیک های نفوذ در ذهن مصرف کننده با استفاده از روش های جدید برای افزایش فروش محصولات استفاده کنند. به همین منظور مرکز رشد فناوری دانشگاه، در طی سال به منظور آشنایی مدیران واحدهای فناور با روش های مدرن بازاریابی و فروش کارگاه های آموزشی متعددی را برگزار می نماید.


       

 

گروه خبری :اخبار تصویری    يکشنبه ٧ خرداد ١٣٩٦ ساعت :٠٨:١٩     تعداد نمایش:258    کد خبر:٧٥٦






.Copyright © 2017 Semnan University Science & Technology Park.  All rights reserved