مدارک مورد نیاز جهت عقد قرارداد

 

مقاطع نوآوری و پیش رشد (عقد قرارداد با شخص حقیقی)

  • تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متفاضی
  • تصویر برگه شناسه قضایی متقاضی (اخذ شده از دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه ثنا)
  • اعلام راه های ارتباطی رسمی (تلفن همراه، آدرس و پست الکترونیک)، شماره حساب و شماره شبا (به نام متقاضی) در قالب نامه کتبی

 

 مقاطع رشد و پسا رشد (عقد قرارداد با شخص حقوقی)

  • اساسنامه، روزنامه رسمی و آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه صاحبان امضا
  • تصویر برگه شناسه قضایی شرکت (اخذ شده از دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه ثنا)
  • اعلام راه های ارتباطی رسمی (تلفن همراه، آدرس و پست الکترونیک)، شماره حساب و شماره شبا (به نام شرکت) در قالب نامه کتبی
  • ارائه مجوز فعالیت از سوی هیئت رئیسه دانشگاه برای اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه سمنان

 

مدارک مورد نیاز جهت ضمانت قراردادهای تسهیلات، استقرار و اجاره

  • ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه ضامن و متقاضی (مدیر هسته فناور و یا صاحبان امضا شرکت فناور)
  • آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی معتبر ضامن کارمند و یا اصل جواز کسب معتبر ضامن کاسب
  • سفته و یا چک به میزان مندرج در قرارداد، با هماهنگی قبلی با واحدهای پشتیبانی (02333605043) و امور مالی پارک(02333605016)

 

* برای قراردادهای استقرار و اجاره 1 نفر ضامن و برای تسهیلات سیدمانی و تجاری سازی 2 نفر ضامن مورد نیاز است

* حضور ضامن در محل پارک جهت امضای اوراق ضروری است

اختتامیه نمایشگاه کسب و کار با چهار رونمایی از محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان

نمایشگاه سه روزه کسب و کار روایت پیشرفت با حضور توانمند پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان این نمایشگاه که در سومین روز از ایام الله دهه فجر بازگشایی شد و ۱۰۰ غرفه از دستاوردهای انقلاب و دولت سیزدهم در ایجاد کسب و کار و پیشرفت‌های علمی و اقتصادی و فرهنگی در این نمایشگاه شرکت کردند.

در اولین روز برپایی نمایشگاه مسئولین کشوری و استانی از پاویون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید بعمل آوردند، معاون وزیر صمت ، استاندار سمنان و معاون اقتصادی استاندار و فرماندار از جمله مسئولین حاضر در روز اول نمایشگاه روایت پیشرفت بودند.

 داود مداح رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با ۱۰ شرکت دانش بنیان و توانمند از جمله غرفه‌های فعال در این نمایشگاه بود که به ارائه جدیدترین دستاوردهای فناورانه در حوزه‌های مختلف پرداخت.

وی ضمن تشکر از مسئولین استانداری در برپایی این نمایشگاه افزود: نمایشگاه کسب و کار اولین بستر برای فرهنگ سازی در حوزه خدمات کسب و کار در کشور است و در حقیقت آشنایی صاحبان کسب و کارها با این خدمات و اجزای زیست بوم کسب و کارها از اهداف بزرگ حضور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در این نمایشگاه می باشد.

وی افزود: حضور مسئولان عالی رتبه، کارآفرینان، اصحاب رسانه، انجمن‌ها و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار در این نمایشگاه میتواند باعث تقویت زنجیره خدمات به هسته‌های فناوری و صنعتی باشد و شرکت‌های فناور نیز با هدف آشنایی صاحبان کسب و کارها با خدمات و فناوری‌های جدید و اجزای زیست بوم کسب و کارها در این نمایشگاه حضور پیدا کردند .

رییس پارک علم و فناوری رونمایی از ۴ محصول دانش بنیان و فناورانه را یکی از برنامه‌های مهم پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در روز اختتامیه نمایشگاه اعلام کرد که با حضور دکتر منصوری معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری، مهندس هاشمی استاندار سمنان و دکتر بهرامی فرماندار سمنان انجام پذیرفت.

شرکت مهندسی پویان صنعت قومس، ایمن ارتفاع سمنان، نانو ترکیب سمن دارا و گسترش پردازش‌های نوین چهار شرکت دانش بنیان و فناورانه‌ای بودند که در این آیین از محصولات آنها رونمایی شد.

در این نمایشگاه دوره آموزشی اتوماسیون مقدماتی، رویداد ورود به صنعت پنجم و نشست ارتباط با صنعت برای علاقمندان کسب و کار برگزار گردید.

در ایام نمایشگاه دکتر گلرو نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه، مهندس هاشمی استاندار سمنان، دکتر بهرامی فرماندار سمنان، دکتر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، دکتر سیف الله سعدالدین رییس دانشگاه سمنان،دکتر موسویان مشاور وزیر ارشاد، دکتر فروزان مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حاج آقا مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان و خانم کرم الدین رییس بهزیستی شهرستان سمنان، دکتر حسن سعدالدین، رییس بخش فرهنگی آستان قدس استان سمنان از پاویون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید کردند.

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -