مدارک مورد نیاز جهت عقد قرارداد

 

مقاطع نوآوری و پیش رشد (عقد قرارداد با شخص حقیقی)

  • تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متفاضی
  • تصویر برگه شناسه قضایی متقاضی (اخذ شده از دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه ثنا)
  • اعلام راه های ارتباطی رسمی (تلفن همراه، آدرس و پست الکترونیک)، شماره حساب و شماره شبا (به نام متقاضی) در قالب نامه کتبی

 

 مقاطع رشد و پسا رشد (عقد قرارداد با شخص حقوقی)

  • اساسنامه، روزنامه رسمی و آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه صاحبان امضا
  • تصویر برگه شناسه قضایی شرکت (اخذ شده از دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه ثنا)
  • اعلام راه های ارتباطی رسمی (تلفن همراه، آدرس و پست الکترونیک)، شماره حساب و شماره شبا (به نام شرکت) در قالب نامه کتبی
  • ارائه مجوز فعالیت از سوی هیئت رئیسه دانشگاه برای اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه سمنان

 

مدارک مورد نیاز جهت ضمانت قراردادهای تسهیلات، استقرار و اجاره

  • ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه ضامن و متقاضی (مدیر هسته فناور و یا صاحبان امضا شرکت فناور)
  • آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی معتبر ضامن کارمند و یا اصل جواز کسب معتبر ضامن کاسب
  • سفته و یا چک به میزان مندرج در قرارداد، با هماهنگی قبلی با واحدهای پشتیبانی (02333605043) و امور مالی پارک(02333605016)

 

* برای قراردادهای استقرار و اجاره 1 نفر ضامن و برای تسهیلات سیدمانی و تجاری سازی 2 نفر ضامن مورد نیاز است

* حضور ضامن در محل پارک جهت امضای اوراق ضروری است

بازدید معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری ریاست‌ جمهوری از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری و هیأت همراه ایشان در سفر یک روزه خود به استان سمنان، از کارخانه نوآوری و نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، دکتر رضا اسدی فرد معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری در سفر یک روزه خود به استان سمنان، از کارخانه نوآوری و نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید نمودند؛ در این بازدید دکتر گلرو نماینده مردم شریف سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد بهرامی فرماندار سمنان، دکتر رضا کی پور رئیس بنیاد نخبگان و تعدادی از مسئولین استان و دانشگاه سمنان نیز حضور داشتند.

دکتر علی حقیقی اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: در بازدید از کارخانه نوآوری، دکتر اسدی فرد در جریان پیشرفت کار این مرکز قرار گرفت و پس از آن از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان بازدید نمودند و با توانمندی ها و محصولات بیست شرکت دانش بنیان آشنا شدند و در ادامه نشست مشترکی با شرکت‌های دانش بنیان و فعالان زیست‌بوم فناوری استان سمنان برگزار گردید.

در ابتدای نشست، دکتر سیف اله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان گزارش مختصری از فعالیت های پارک و دانشگاه سمنان ارائه نمودند و دکتر گلرو با اشاره به اهمیت موضوع دانش بنیان، گفت: در حوزه دانش بنیان، زیرساخت های بسیاری در سمنان، مهدیشهر و سرخه ایجاد شده که مراکز فناوری شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه باید از این فرصت استفاده نمایند و فعالیت های خود را توسعه بخشند.

در ادامه، معاون توسعه شرکت های دانش‌بنیان ریاست ‌جمهوری هدف از سفرهای استانی را حل مشکلات موجود و شفاف سازی سیاست های معاونت علمی و فناوری عنوان کرد و گفت: در قانون جهش تولید، موضوع اقتصاد دانش بنیان دیده شده است و این به معنای ارتقاء قوانین حمایتی در بحث شرکت های دانش بنیان می باشد.

دکتر اسدی فرد با اشاره به اینکه، قانون جهش تولید دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه پارک ها و مراکز فناوری می باشد، افزود: با بهره مندی از آنها می توان علاوه بر بهره مندی از انواع حمایت های موجود، گام بلندی در تولیدات دانش بنیان برداشته خواهد شد.

وی در ادامه به دسته بندی جدید شرکت های دانش بنیان اشاره نمود و گفت: این دسته بندی ها برای ساده تر شدن و براساس نیازهای شرکت های مختلف تدوین شده است و توسعه و رشد شرکت ها، مهم ترین موضوع در آیین نامه جدید می باشد.

در پایان تعدادی از شرکت های دانش بنیان مسائل و مشکلات خود را مطرح و دکتر اسدی فرد، به پرسش ها و ابهامات فناوران پاسخ گفتند و برای ارائه انواع حمایت ها و حل مشکلات آنها اعلام آمادگی نمودند.

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

0 نظر برای این خبر وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *