مدارک مورد نیاز جهت عقد قرارداد

 

مقاطع نوآوری و پیش رشد (عقد قرارداد با شخص حقیقی)

  • تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متفاضی
  • تصویر برگه شناسه قضایی متقاضی (اخذ شده از دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه ثنا)
  • اعلام راه های ارتباطی رسمی (تلفن همراه، آدرس و پست الکترونیک)، شماره حساب و شماره شبا (به نام متقاضی) در قالب نامه کتبی

 

 مقاطع رشد و پسا رشد (عقد قرارداد با شخص حقوقی)

  • اساسنامه، روزنامه رسمی و آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه صاحبان امضا
  • تصویر برگه شناسه قضایی شرکت (اخذ شده از دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه ثنا)
  • اعلام راه های ارتباطی رسمی (تلفن همراه، آدرس و پست الکترونیک)، شماره حساب و شماره شبا (به نام شرکت) در قالب نامه کتبی
  • ارائه مجوز فعالیت از سوی هیئت رئیسه دانشگاه برای اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه سمنان

 

مدارک مورد نیاز جهت ضمانت قراردادهای تسهیلات، استقرار و اجاره

  • ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه ضامن و متقاضی (مدیر هسته فناور و یا صاحبان امضا شرکت فناور)
  • آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی معتبر ضامن کارمند و یا اصل جواز کسب معتبر ضامن کاسب
  • سفته و یا چک به میزان مندرج در قرارداد، با هماهنگی قبلی با واحدهای پشتیبانی (02333605043) و امور مالی پارک(02333605016)

 

* برای قراردادهای استقرار و اجاره 1 نفر ضامن و برای تسهیلات سیدمانی و تجاری سازی 2 نفر ضامن مورد نیاز است

* حضور ضامن در محل پارک جهت امضای اوراق ضروری است

توسعه فروش واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ

نشست هم‌اندیشی و انتقال تجربیات با عنوان توسعه فروش با تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، روز پنجشنبه ۴ آبان‌ماه، نشست هم‌اندیشی و انتقال تجربیات با عنوان «توسعه فروش با تکنیک دیجیتال مارکتینگ» با حضور دکتر مهرداد صفاریه و مهندس حسین کاشفی فعالین حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار گردید.

دکتر امین جانقربانی مدیر مرکز رشد فناوری با اعلام این خبر، هدف از برگزاری نشست را انتقال تجربیات و افزایش فروش واحدهای فناور با استفاده از ابزارهای نوین و تکنیک‌های دیجیتال عنوان کرد و گفت: شرکت‌های فناور عموماً از لحاظ فنی و تخصصی دارای TRL بالایی هستند و در بحث فروش محصولات دانش بنیان، نیاز به کسب تجربه و راهبری و حمایت دارند که با بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در حوزه‌های بازاریابی و تجاری‌سازی می‌توانند موفقیت‌هایی در فروش داخلی و خارجی کسب نمایند.

در ابتدای نشست، دکتر مهرداد صفاریه مدرس این برنامه، مروری بر یک مدل کسب‌وکار نوپا از آغاز تا فروش داشت و گفت: فروش را می‌توان به دو روش سنتی و مدرن انجام داد که موضوع این نشست را فروش مدرن برای محصولات فناور محور تشکیل می‌دهد.

مهندس کاشفی فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز در ادامه گفت: با استفاده از تحلیل‌های صحیح و کاربردی موجود در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بکارگیری تکنیک‌های دیجیتال می‌توان در بازار رقابتی آنلاین بهتر دیده شد و موفقیت‌هایی را در این فضا تجربه نمود.

در پایان نشست، از مدرسین این برنامه‌ آموزشی تقدیر به عمل آمد.

تصاویر

 -  -

0 نظر برای این خبر وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *