مدارک مورد نیاز جهت عقد قرارداد

 

مقاطع نوآوری و پیش رشد (عقد قرارداد با شخص حقیقی)

  • تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متفاضی
  • تصویر برگه شناسه قضایی متقاضی (اخذ شده از دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه ثنا)
  • اعلام راه های ارتباطی رسمی (تلفن همراه، آدرس و پست الکترونیک)، شماره حساب و شماره شبا (به نام متقاضی) در قالب نامه کتبی

 

 مقاطع رشد و پسا رشد (عقد قرارداد با شخص حقوقی)

  • اساسنامه، روزنامه رسمی و آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه صاحبان امضا
  • تصویر برگه شناسه قضایی شرکت (اخذ شده از دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه ثنا)
  • اعلام راه های ارتباطی رسمی (تلفن همراه، آدرس و پست الکترونیک)، شماره حساب و شماره شبا (به نام شرکت) در قالب نامه کتبی
  • ارائه مجوز فعالیت از سوی هیئت رئیسه دانشگاه برای اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه سمنان

 

مدارک مورد نیاز جهت ضمانت قراردادهای تسهیلات، استقرار و اجاره

  • ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه ضامن و متقاضی (مدیر هسته فناور و یا صاحبان امضا شرکت فناور)
  • آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی معتبر ضامن کارمند و یا اصل جواز کسب معتبر ضامن کاسب
  • سفته و یا چک به میزان مندرج در قرارداد، با هماهنگی قبلی با واحدهای پشتیبانی (02333605043) و امور مالی پارک(02333605016)

 

* برای قراردادهای استقرار و اجاره 1 نفر ضامن و برای تسهیلات سیدمانی و تجاری سازی 2 نفر ضامن مورد نیاز است

* حضور ضامن در محل پارک جهت امضای اوراق ضروری است

نشست هم اندیشی شرکتهای دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با مدیران و معاونین شرکت برق منطقه ای سمنان

نشست هم اندیشی شرکتهای دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با مدیران و معاونین شرکت برق منطقه ای سمنان با هدف طرح نیازهای فناورانه صنعت برق استان و کشور و بررسی راهکارهای رفع این نیازها در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان این نشست در روز چهارشنبه17 مرداد به میزبانی شایسته مهندس وفایی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با شرکتهای دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با هدف طرح نیازهای فناورانه صنعت برق استان و کشور و بررسی راهکارهای رفع این نیازها با همکاری و حمایت از شرکت های دانش بنیان در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید.
در ابتدای این نشست مهندس مجید وفایی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به شش نیاز فناورانه کلیدی در صنعت برق اشاره کرد و بهینه سازی و مدیریت مصرف، افزایش بهره وری، کاهش تلفات، هوشمندسازی، امنیت فضای مجازی و .... را به عنوان محورهای اصلی همکاری با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مطرح نمود.

داود مداح رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت آموزش و افزایش آگاهی در خصوص کنترل مصرف بی رویه برق به نقش مسئولیت اجتماعی و اهمیت همکاری جامعه در بهینه سازی مصرف و نقش مدرسه فناوری در بالابردن سواد انرژی اشاره کرد.
همچنین در این نشست دکتر علی اصغر مداح به نمایندگی از طرف چندین شرکت فناور پیشنهاداتی در خصوص پتانسیل های همکاری فناورانه ارائه نمود.
در این نشست همچنین شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز به معرفی تواناییهای خود از قبیل شبیه سازی آموزش کار با تجهیزات فشار قوی، کنترل هوشمند دما و سرمایش محلی قطعات و پتانسیلهای همکاری آزمایشگاه مرجع وسایل الکتریکی و ... پرداختند.
در پایان این نشست مهندس وفایی اظهار داشت پیشنهادات موثر مطرح شده در این جلسه نشان دهنده پتانسیل بالای شرکت های دانش بنیان در پاسخ به نیازهای صنعت برق است و شرکت برق منطقه ای سمنان به دنبال همکاری های موثر برای بهره برداری هرچه بیشتر از این فناوری ها و بهبود زیرساخت های صنعت برق در استان سمنان است.

این نشست به عنوان گامی موثر در راستای ایجاد همکاری های جدید و ارتقاء فناوری های موردنیاز صنعت برق برگزار شد و امید است که این تعاملات منججر به پیشرفت های قابل توجهی در این حوزه گردد.

تصاویر

 -  -  -  -

0 نظر برای این خبر وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *