آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری برگزار شد.

آیین تودیع دکتر عبدالمحمد کاشیان مدیر سابق و معارفه دکتر امین جانقربانی مدیر جدید مرکز رشد پارک علم و فناوری با حضور مدیران و کارکنان پارک علم و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه، آیین تودیع دکتر عبدالمحمد کاشیان مدیر سابق و معارفه دکتر امین جانقربانی مدیر جدید مرکز رشد پارک علم و فناوری با حضور مدیران و کارکنان پارک علم و فناوری برگزار شد. 

در این مراسم، دکتر علی حقیقی اصل رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به اهمیت و جایگاه مرکز رشد از تلاش های دکتر کاشیان، مدیر سابق مرکز رشد تقدیر و تشکر نمود و دوره مدیریت را فرصت خدمت دانست و برای دکتر جانقربانی و دکتر کاشیان در پیشبرد اهداف پارک علم و فناوری و دانشگاه سمنان آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه، دکتر کاشیان ضمن تشکر از پرسنل پارک، حضور در مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان را افتخار و تجربه ارزشمندی دانست و اظهار داشت: موضوع نوآوری، فناوری و کارآفرینی می بایست به همه بخش های دانشگاه توسعه یابد و کلیه اقدامات باید رنگ خلاقیت و نوآوری بگیرد تا به سوی دانشگاه های نسل چهارم قدم برداریم.

دکتر جانقربانی، عضو هیأت علمی دانشکده بیوفناوری و سکاندار جدید مرکز رشد، نیز ضمن تشکر از اعتماد صورت گرفته به ایشان در واگذاری مسئولیت، اظهار داشت: انشاالله با تجربه و تخصص مدیران و کارشناسان مجموعه پارک علم و فناوری،  بتوانیم گام های بلندی برای حمایت از جوانان خلاق و نوآور و امیدبخشی برای آینده ای روشن برای آنها برداریم.

در پایان مراسم، همکاران پارک علم و فناوری و مرکز رشد، با اهدای لوح سپاس از تلاش ها، همراهی های دکتر کاشیان در طی دوران مدیریت ایشان قدردانی نمودند.

تصاویر

 -  -  -

0 نظر برای این خبر وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *