توسعه فروش واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ
نشست هماندیشی و انتقال تجربیات با عنوان توسعه فروش با تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ برای واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، روز پنجشنبه ۴ آبانماه، نشست هماندیشی و انتقال تجربیات با عنوان «توسعه فروش با تکنیک دیجیتال مارکتینگ» با حضور دکتر مهرداد صفاریه و مهندس حسین کاشفی فعالین حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار گردید.
دکتر امین جانقربانی مدیر مرکز رشد فناوری با اعلام این خبر، هدف از برگزاری نشست را انتقال تجربیات و افزایش فروش واحدهای فناور با استفاده از ابزارهای نوین و تکنیکهای دیجیتال عنوان کرد و گفت: شرکتهای فناور عموماً از لحاظ فنی و تخصصی دارای TRL بالایی هستند و در بحث فروش محصولات دانش بنیان، نیاز به کسب تجربه و راهبری و حمایت دارند که با بهرهمندی از برنامههای متنوع پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در حوزههای بازاریابی و تجاریسازی میتوانند موفقیتهایی در فروش داخلی و خارجی کسب نمایند.
در ابتدای نشست، دکتر مهرداد صفاریه مدرس این برنامه، مروری بر یک مدل کسبوکار نوپا از آغاز تا فروش داشت و گفت: فروش را میتوان به دو روش سنتی و مدرن انجام داد که موضوع این نشست را فروش مدرن برای محصولات فناور محور تشکیل میدهد.
مهندس کاشفی فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز در ادامه گفت: با استفاده از تحلیلهای صحیح و کاربردی موجود در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بکارگیری تکنیکهای دیجیتال میتوان در بازار رقابتی آنلاین بهتر دیده شد و موفقیتهایی را در این فضا تجربه نمود.
در پایان نشست، از مدرسین این برنامه آموزشی تقدیر به عمل آمد.
نظر دهید